woensdag 12 oktober 2016

Quilt voor mam

Quilt voor mam

In juni kwam mijn moeder met de vraag of ik een quilt voor haar zou willen maken. Ik zei natuurlijk,  wat heb je in gedachten? 
Nou gewoon iets gemakkelijk,  voor op de bank.

Na even speuren op het Internet had ik een stuk of 4 tot 5 mooie patronen uitgezocht.  We hebben uiteindelijk samen besloten, dat het deze zou worden.



 Ik ben nog voordat  ik op vakantie ging samen met mijn moeder de stofjes gaan uitzoeken.

Toen ik terug was van vakantie, begin september heb ik eerst nog wat andere dingen afgemaakt en ben ik ook nog aan een of twee nieuwe dingen begonnen. 

Vandaag 11 oktober 2016 toch maar beginnen met deze quilt, het moet tenslotte met kerst af zijn en ik wil het met de hand quilten.
En tada naar drie uurtjes werk zijn de eerste 32  nine patches klaar.





Vandaag nog 2 uurtjes eraan gewerkt en heb deze 32 blokjes omgetoverd  in 8 grotere nine patches.  Ben benieuwd hoe het en allemaal samen gaat uitzien. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.reactieformulier