vrijdag 9 januari 2015

De kerstverrassing voor Fred (surprice for Fred)

De geheime quilt voor Fred

Vorig jaar voor kerst een pakketje Japanse stofjes gekregen en er lang over na moeten denken wat ik er van zou maken.

In september 2014 kreeg ik opeens een geweldig idee, ik zou van deze stof een stoere mannelijke quilt voor mijn man Fred maken.

Het patroon heb ik op Pinteres gezien en het kwam prima uit met de stofstroken die ik cadeau gekregen had.
Ik heb het middenstuk gemaakt op de dagen dat ik vrij had en mijn man werken was.

Op mijn Bee bij quiltwinkel Mary heb ik de stoffen voor de achterkant en de borders gehaald en deze weer stiekem op mijn vrije dagen in elkaar gezet. (dit alles natuurlijk op de machine).

Een week voor kerstmis was de quilt eindelijk klaar en ingepakt, in afwachting om de grote kerstverrassing te worden voor mijn man.

En reken maar dat hij verrast was en gelukkig is hij er echt blij mee,
En ik ook. 

The secret quilt for Fred

Last year for Christmas I received a packet Japanese fabrics

In September 2014, I suddenly had a great idea, I make a tough male quilt for my husband Fred.

The pattern I have seen on Pinteres and it came out just fine with the fabric strips that I had received as a gift.
I made the centerpiece on the days that I was free and had my husband works.

aA the Bee by the quilt shop Mary, I took the fabric for the back and the borders and secretly put it back together on my days off. (all  of course, on the machine).

A week before Christmas  the quilt was finally ready and packed, waiting to be the big Christmas surprise for my husband.

And you bet that he was surprised and happy. He is really pleased with it,
 I also.


1 opmerking:

  1. Zo dus nu liggen jullie allemaal te genieten onder een schitterende eigen handgemaakte quilt deken gezellig en de ene natuurlijk nog mooier dan de andere .

    BeantwoordenVerwijderen

.reactieformulier