vrijdag 9 januari 2015

mijn eerste quilt (my first quilt)

Mijn eerst quilt
(my firts quilt)

Mijn eerst quilt , hier ben ik mee begonnen toen ik op 31 december 2012 mijn voet gebroken had en ik 3 maanden niks anders mocht doen dan zitten en mijn gebroken voet hooghouden. 

Voor de kerstmis had ik van mijn neefje een Bali -pop van Hoffman (batiks) cadeau gekregen. Daar ik op de bank in de woonkamer zat en niet echt een tafel ter beschikking had is het een (bijna) Log cabin quilt geworden.

Helemaal met de hand genaaid.

My first quilt I started it on December 31, 2012. I had broken my foot and had three months left with my foot.

For christmas I have a Balipop Hoffman (batik) received as a gift. There I sat in the living room on the couch and not really had a table available, it has become an (almost) Log cabin quilt.

hand-pieced





Nadat de top klaar was kwam het volgende probleem, quilten.
Dit kon ik niet, dus naar 2 blokken in borduurtechniek gequilt te hebben ben ik maar een cursus gaan volgen en ben zeer tevreden met het resultaat.

After the top was done, there came the next problem, quilting.

This I could not, so for two blocks are quilted in a embroidery technique.
 I'm just going to have to take a course and am very satisfied with the result.





In december 2013 was mijn eerste quilt af

completed in December 2013

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.reactieformulier