zaterdag 10 januari 2015

Sweet Melody quilt van Jaqueline de Jonge

Mijn versie van de Sweet Melody quilt
van Jaqueline de Jonge


Vandaag maar weer een begonnen aan mijn Sweet Melody quilt, is tijden de november en decembermaand blijven liggen. 



dit is de inspiratie, maar ik wilde het niet in deze kleur maken.


*

Daarom heb ik bij Quiltwinkel Mary te beek de volgende stofjes gekocht. 


kleurtjes zijn in het echt een stukje feller!


*

De cirkels aan de buitenzijde zijn af


alle 12 stuks

*

nu ben ik bezig met de 16 stuks voor de 4 binnencirkels


er zijn er nu 6 klaar, dus nog even te gaan.

hopelijk zijn ze volgende week klaar, zodat ik de rest van de stoffen kan gaan kijken.

*
14-01-2015

Zo de cirkels zij klaar en vandaag ben ik naar quilt-patchwork in Brunssum geweest om de missende stofjes te kopen.

Naar een uur wikken en wegen is dit mijn buit voor vandaag.


Ben benieuwd hoe de quilt nu wordt, vind het spannend of ik wel de juiste kleurkeuzes heb gemaakt.

Kan nu niet wachten dus ga ik er vrijdag meteen aan beginnen .

Quiltgroetjes Christel









1 opmerking:

  1. Hallo Christel. Ik zag je bij mijn volgsters en ben nu even bij jou op bezoek.
    Mooie quilts zijn dat van Jacqueline! Ik heb er ook een van haar gemaakt, al weer een aantal jaren terug. Heerlijk werk. Heel veel plezier er mee.

    BeantwoordenVerwijderen

.reactieformulier