vrijdag 9 januari 2015

stars en stripes

De stars en stripes quilt

Deze heb ik voor mijn zoon Roan gemaakt.
Hij krijgt voor het nieuwe schooljaar een nieuwe kamer, in Amerika stijl.

Ik ben in februari 2014 begonnen met een quiltcursus, hierin kregen we ook appliqueren geleerd. 
Deze kennis heb ik meteen in mijn nieuwe quilt gebruikt. 
de sterren zij geappliqueerd en bevestigd met een feston steek.

De stripes zijn met effen rood en rood met sterren.
Deze is met de naaimachine genaaid en gequilt.

I made this for my son Roan.
He gets to the new school and get a new room in America style.

I started with a quilting course in February 2014. there we were also taught appliqué.
This knowledge I immediately used my new quilt.
the stars they appliquéd and attached with a feston stitch.

The stripes are solid red and red with stars.
This is sewn by machine and quilted.


klaar in mei 2014

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.reactieformulier